tiistai 16. syyskuuta 2014

Paskat ihmissuhteet osa 1















Ihastuin


Ensin kaikki oli ihanaa ja mukavaa ja lallallaa
sit alko paljastuu mielenkiintosia ei-niin-kivoja-asioita



Mut olin ihastunut niin katsoin vähän kaikkea kakkaa sormien läpi












                                 

Yhtenä iltana olin tylsistyneenä facebookissa, mikään ei huvittanu, oli laiska päivä. A väsymättä vinku mua sen luokse, lupas hieronnan, ruokaa ja ties mitä. Se jatko ja jatko, lopulta väsyin ja raahauduin sinne. Siellä oli kotibileet käynnissä, kuuntelin kyllästyneenä humalaisten ihmisten jorinoita, mua ei huvittanu juoda silloin. A ei puhunu mulle sanaakaan, se oli kokoajan jossain toisessa huoneessa. Oli kulunu varmaan tunti enkä enää jaksanu, menin ettii A:n sanoakseni että lähen pois se oli keittiössä jonkun muijan kanssa.














Pikkarit oli kuulemma mun omat. Enhän mä tietenkään omiani tunnista.






























1 kommentti: